czwartek, 26 czerwca 2014

Koniec.

To ważna notka, więc chcę, by każdy ją przeczytał i nie ignorował.

Od kilku rozdziałów jest Was tutaj coraz mniej.
Nie ukrywam, to przykre. 
Wyświetleń jest prawie 19 tysięcy, a komentarzy pod najważniejszym rozdziałem 10. 
Jaja sobie robicie?

Wiem, że pewnie po przeczytaniu tego, wyśmiejecie mnie.
Proszę bardzo, mam to gdzieś :)

Przechodząc do sedna...
Blog zostaje zlikwidowany.

Dałam szansę na to, byście pokazali, że dalej interesuje Was ten fanfik, a Wy znów mnie olaliście.
Zawieszałam bloga już kilka razy i mam dość, serio.
Nie będę robić z siebie dłużej idiotki. 
To nie o to chodzi.
Piszę dla was, publikuję dla was, a Wy macie mnie i moje godziny spędzone na pisaniu w poważaniu. 
Zawiodłam się. 
Cholernie się zawiodłam...

Wydawało mi się, że poprzedni rozdział jest rozdziałem najważniejszym. 
Wejść było zaledwie 160. 
To przykre. 

Na początku myślałam, że po prostu nie macie kiedy przeczytać.
Czekałam. Czekałam. I czekałam. 
I nic.
Tak, wiem, że jestem teraz żałosna, ale postawcie się na moim miejscu.
Pomyślcie sobie, jak wielkie rozczarowanie czułam.

Tak więc, nie spodziewajcie się kolejnego rozdziału.
Bloga nie usuwam, jedynie go jakby likwiduję.
Nie będę pisać. Nie, bo nie ma dla kogo. 

Tych, którzy tu byli, chcę cholernie przeprosić. 
Wiem, że teraz Was zawiodłam, jednak przez to, co się dzieje, nawet odechciało mi się już pisać. 
Mam tylko nadzieję, że nie przestaniecie mieć o mnie dobrego zdania. 
Chcę Wam również podziękować za obecność pod każdym rozdziałem.
Są tacy, którzy byli tu od początku.
Dziękuję i pamiętajcie, że Was kocham. 

To by było chyba na tyle.
Jeśli kiedykolwiek postanowiłabym wrócić (co się raczej nie stanie) dam znać.
A teraz dzięki jeszcze raz. 
Za to, że byliście i za to, że nie byliście. 
Cokolwiek.

Trzymajcie się. 
@awmyhazz 

13 komentarzy:

  1. Jejku, co jak gdzie kiedy?
    Tego się nie spodziewałam, tak cholernie się nie spodziewałam ;--------; To było moje ulubione ff z wszystkich Twoich doskonałych opowiadań i agh, jest mi bardzo przykro ;-; Przepraszam, jeśli Cię zawiodłam :c Naprawdę nie chciałam. Nie będę próbowała Cię przekonywać, bo widzę, że decyzja już zapadła no i... przepraszam ;-;.

    @harrys_fox

    OdpowiedzUsuń
  2. hej x
    jeju no kurde blade :( jeszcze dzisiaj gadalam z przyjaciółką o tym blogu bdkdhdhdbxbxndj a tu przyjeżdżam pacze i mam od cb widomość, wchodzę, czytam i taka informacja :( jeju no kurde jet mi strasznie przykro bo to był i jest mój ulubiony blog kurwa mać no :( jezusiu nie mam nawet słów no ... Ja rozumiem na prawde, szkoda że to już koniec bardzo szkoda ... ale ja jestem całym sercem z tym blogiem wiec może kiedyś sobie o nim przypomnisz i coś tu jeszcze napiszesz, ja bede czekać <3 ! Nie wiem co napisać no :( to było nie miła notka .. :(

    @luvmyprinces xx

    OdpowiedzUsuń
  3. I tak właśnie przez takich tępych ludzi co czytają, a nie komentują są usuwane najlepsze ff! :/
    Smutne lecz prawdziwe..
    No bo przecież po co skomentować kilkoma zdaniami czyjąś pracę? Przecież to takie niedorzeczne :O
    Serio Cię rozumiem, bo przechodzę przez to samo..
    Nie wiem jak mogę Ci pomóc, kochana, ale jest mi naprawdę przykro, że już nic tutaj nie napiszesz :(
    Weźcie się ludzie w garść do cholery!!
    Trzymaj się kochana :( xx
    Kocham, @xAgata_Sz .xx

    OdpowiedzUsuń
  4. jejkuuu :'( jaka szkoda :'( opowidanie było na serio świetne :'( strasznie szkoda że przestajesz kontynuować tej opowieści ;c a do tych którym szkoda minutki na komentarz: dziękujemy bardzo że rujnujecie jednego z naszych ulubionych blogów :))) ja rozumiem że poprawianie ocen i wgl .. ale ludzie .. jeden komentarz to tak duża praca?! jak czytacie to warto byłoby zostawić po sobie jakiś ślad bo przez was my tracimy -,- serdeczne pozdrowienia dla tych osób :)))
    a do Ciebie kochana .. trzymaj się mocno i nie rób czegoś podobnego chociaż na reszcie blogów ;c kochamy bardzo mocno i Ciebie i Twoje opowiadania ;c okropnie mi szkoda tego opowiadania .. :'( kurde był tak świetny! :'( dziś mam zły dzień i to widocznie jedna z czekających mnie "atrakcji" .. ;c mam nadzieję że jednak wrócisz do nas .. będę czekać <3
    #serduszko #pełne #nadzieji ;c
    3maj się mocno kotkuu ;c przemyśl to jeszcze raz .. albo jeszcze kilka razy .. daj jeszcze jedną szanse .. czytanie twoich opowiadań na serio jest dla nas strasznie wspaniałym zajęciem .. twoje teksty są tak straszliwie wciągające i pełne emocji .. ;c widać że wkładasz w nie całą siebie :'( spróbuj się nie poddawać przez takie tłumoki które doprowadziły do tego wydarzenia .. ;c
    buziaczki dla Ciebie :*
    smutna @juliagodlewska

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezu, jeśli cb zawiodlam przez moja 1,5 msc nieobecność, to bardzo przepraszam :( Straszenie mi przykro z tego powodu. Lubiłam czytać twoje ff. To okropne, że ludzie przestaja pisać ff przez takie rzeczy :( Jednak rozumiem coś takiego, bo też bym tak postąpiła. Mam nadzieję, że jednak kiedyś wrócisz do pisania. Będę tęsknić :( xx

    @stylishharreh z afraid angel

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybacz, ale mi to opowiadanie już jakiś czas się nie podobało. Nie mówie że się ciesze, bo tak nie jest, dużo osób traci na Twojej decyzji, ale ja tego nie czytałam. Przestałam, bo najzwyczajniej w świecie mi się znudziło, w sumie już na początku mówiłam, że za takimi wątkami nie przepadam. Szkoda tylko, że Ty tak na tym ucierpiałaś i stali czytelnicy. No cóż... xx @madzik1211

    OdpowiedzUsuń
  7. To takie smutne, bo to jedno z lepszy opowiadań, a na tego bloga wchodziłam codziennie, czekając na nowy rozdział. Wcale nie jesteś żałosna, tylko po prostu ludzie Cię zawiedli.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybacz, że nie komentowałam, ale przez bardzo długi okres czasu nie wchodziłam nawet na bloggera, żeby cokolwiek ogarnąć, przeczytać. Odcięłam się całkowicie, bo do pisania i komentowania w ogóle nie miałam siły. Teraz wróciłam, tutaj taka ''niespodzianka''. ;((
    Przyznam szczerze, że wolę tamto opowiadanie od tego, ale i tak jest mi przykro z tego powodu. Wiem jak to jest i Cię rozumiem, a także przepraszam, że nie dawałam o sobie żadnego znaku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże, nie...
    Moje serce krwawi, wiesz? Tak bardzo mocno... Tak mi teraz smutno, że aż nie wiem co mam napisać...
    Wiesz, jak bardzo kocham ciebie, jak bardzo kocham twoją twórczość i jak bardzo kochałam tego bloga... Naprawdę... Dlatego tym bardziej jest mi cholernie przykro z tego powodu, z tej przeklętej notki i w ogóle...
    Jestem załamana.
    I szczerze mówiąc to wkurzona na tych wszystkich ludzi, którzy nie zdołali nawet postawić kropki, żebyś wiedziała, że czytają. To jest takie irytujące...
    Ja naprawdę nie wiem co mam napisać więcej. Ja się dziwię, że moje palce jeszcze składają tutaj jakiekolwiek litery w sensowną całość...
    Jest mi przykro, nie mogę tego ukryć, ale dokładnie cię rozumiem. Sama planuję zakończyć moje opowiadanie z tego samego powodu co ty, ale to raczej napisze u siebie na blogu, a nie będę ci tutaj tym spamować. Dlatego właśnie dokładnie wiem, co czujesz...
    Tak samo jak ty uważam, że poprzedni rozdział był najważniejszy. Wydarzyło się w nim naprawdę to co było kwintesencją wszystkiego, ale ludzie chyba tego nie docenili...
    No ale cóż...
    Nie czekam na kolejny, czy cokolwiek nowego, bo powoli zaczyna docierać do mnie, że to faktycznie koniec i klamka całkowicie już zapadła.
    Szkoda...
    Ale mimo wszystko wiedz, że ciągle jestem <3
    ILY <3
    Tak bardzo mocno <3
    Twoja @LoveWithHarold

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda naprawde szkoda niedawno zaczelam czytac twojego bloga i jest SWIETNY. Jest mi smutno z tego powodu ale to twoj wybor i zarazem sluszny zrobila bym tak samo..;** Czekam na reaktywacje..;** !

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, ze to koniec.
    Ale co zrobic, to Twoja decyzja.
    Udanych wakacji.
    @TheAsiaShow_xx

    OdpowiedzUsuń
  12. JEZU!!!!!!! Idiotka z ciebie, wiesz?? Miałaś wspaniałego bloga, niesamowity talent,komentarze. Ty się powinnaś cieszyć z tego co dostawałaś,bo ja np. nie miałam żadnych komentarzy, zaledwie 50 wyświetleń a pisałam chyba z rok i miałam 30 rozdziałów. Usunęłam go, bo nikt go nie czytał. A ty??????? Jesteś naprawdę głupia. Szkoda takiego talentu i szkoda,że straciłam moje ukochane i najlepsze ze wszystkich ff. A mam ich zapisanych 35. Żegnam na zawsze. Pff
    Anonimek PM :P :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj :)
    Jak możesz zauważyć to pierwszy komentarz, który pojawił się ode mnie, gdyż dopiero dzisiaj "odkryłam" tego jakże cudownego bloga, w którym nie sposób się nie zakochać ( chyba dobrze to napisałam :) ). Uważam że blog jest genialny, ale potrzebuje czasu, żeby przybyło do niego więcej, że tak powiem publiczności. Uwierz że wiem co to znaczy zawieść się na czytających. Sama posiadam bloga, na którym wcześniejszą tematyką był Kick ( może kojarzysz ten serial z Disney XD - chyba ten - Kickin'it ), a od czasu kiedy zmieniłam tematykę mam jeden komentarz, więc proszę cię nie poddawaj się, sama się nie poddaję i wierzę, że niedługo na moje blogi będą zaglądać miliony ( heh, marzenia ). Ciesz się, że masz te 10 komentarzy, bo to jest naprawdę sporo :P Zazdroszczę!
    Mam nadzieję, że przeczytasz jeszcze te moje szczere wypociny i przemyślisz sprawę z końcem, bo wierzę w to, że jeszcze tu wrócisz. Dzisiaj, jutro, za tydzień, za miesiąc, za rok, za sześć, uwierz będę czekać :) Nie należę do osób rzucających słowa na wiatr ;)
    - Pozdrawiam, Alexis.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy